Het regent KPN klachten : niet kunnen mailen en faxen

Het regent KPN klachten : niet kunnen mailen en faxen

Afgelopen weekend is er een grote storing bij KPN geweest. Op dit moment is het grootste gedeelte daarvan opgelost.
Ervaar je nog problemen met interactieve TV? Herstart dan de modem/router en eventueel de mediabox die met uw tv verbonden is.
Het MAIL probleem voor het verzenden van mail is helaas nog niet opgelost. U kunt wel de webmail van KPN gebruiken (als u een kpn adres heeft) Die webmail kunt u hier vinden: https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp
Iedereen die exchange gebruikt kan wel gewoon mailen.
Heb je een ander adres (bijvoorbeeld @ziggo.n of @euronet.nl) dan moet je gebruik maken van de webmail van die provider. Het probleem zit hem namelijk in de mailserver die je gebruikt om mail te verzenden. Als je internet afneemt van KPN dan maak je meestal ook gebruik van hun uitgaande mailserver.
KPN heeft nog niet laten weten hoe deze storing ontstaan is. Wel dat er met man en macht aan gewerkt wordt.
Er rest ons niet anders dan te wachten...